Skip to main content

Diensten & Producten


Serviceverlening

Savelab verzorgt zijn dienstverlening op basis van 12 servicepunten welke jaarlijk voor u worden verwerkt. Deze 12 servicepunten ontzorgen u als klant in de volledig energietransitie. Onderstaand worden de 12 servicepunten voor u opgesomd. Mocht u nog vragen hebben schroom dan niet om u te laten informeren.

  1. Het voorbereiden en uitvoeren van het aanbestedingstraject m.b.t. nieuwe of te verlengen energiecontracten.
  2. Verkrijgen van inkoop optimalisatie, piek en dal tarief.
  3. Het verzorgen van de tijdige en juiste opzeggingen van aflopende contracten.
  4. Het op regelmatige basis controleren op de juistheid van de facturen van de leveranciers.
  5. Het controleren van de netbeheerder nota’s en maatregelen nemen om zaken op het gebied van netbeheer zo gunstig mogelijk voor cliënt te regelen, waaronder het matchen van gecontracteerde- en piekvermogens.
  6. Het controleren op juistheid van de inhoudingen Energiebelasting.
  7. Het indien gewenst bieden van inzicht op verbruik middels ons overzichtelijke monitoring systeem.
  8. Het onderzoeken van de dienst “meetdiensten”. Savelab zal waar mogelijk kosten verlagen.
  9. Het monitoren en analyseren van de energiemarkten in combinatie met het bestaande energiecontract.
  10. Regelmatig contact met cliënt om lopende zaken te bespreken.
  11. Savelab is tijdens de overeenkomst de contactpersoon voor cliënt voor o.a. vragen, verzoeken of klachten naar leveranciers of andere derde partijen t.a.v. de aangegeven zaken.
  12. Savelab houdt cliënt op de hoogte van de duurzame oplossingen die kunnen worden geboden om het verbruik van elektra- en gas te reduceren.