Klantenservice

Wat kunt u van ons verwachten?

Als u ons belt krijgt u een medewerker aan de lijn die u te woord staat en u, voor zo ver mogelijk, helpt en uw probleem noteert. Als het probleem te specialistisch is, wordt u binnen 24 uur terug gebeld door degene die het probleem voor u kan oplossen/ aanpakken.

Als u ons een e-mail stuurt dan wordt deze e-mail binnen 24 uur beantwoord.

Wij gaan met respect om met elkaar en gaan er van uit dat dat respect altijd wederzijds zal zijn, ook als er soms lastige of vervelende zaken de revue passeren. We lossen zaken altijd samen op.

Onze contactgegevens vindt u op de contactpagina.

Wat verwachten wij van u?

Wij gaan er van uit dat u ons een duidelijke omschrijving geeft van het probleem en dat u eventueel benodigde documenten snel naar ons toe stuurt of e-mailt.

Bij het oplossen van een probleem zijn wij soms afhankelijk van derden, bijvoorbeeld een energieleverancier of netbeheerder. Wij hopen dat u begrip toont voor deze mogelijke situatie, waardoor zaken soms langer duren dan gewenst.